ÖDEME VE TESLİMAT
ÖDEME SEÇENEKLERİ
Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak,
SEDİR MOBİLYA VE ORMAN ÜRÜNLERİ SAN VE TİC. LTD. ŞTİ
TR61 0006 2001 6670 0006 2987 13
Garanti Bankası
Uludağ Ticari Şube
bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz.
Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi kartınıza
online tek ödeme ya da online taksit imkanlarından yararlanabilirsiniz. Online
ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi
gerçekleşecektir.
Parçalı ödeme seçeneği ile, ödemenizin bir kısmını nakit
havale+kredi kartı şeklinde yapabileceğiniz gibi, kredi kartı+kredi kartı
olarak da yapabilirsiniz.
Kapıda ödeme, ödeme güvenliği nedeniyle mümkün değildir.
Hediye çeki ve indirim çekleri tek kullanımlıktır.
KREDİ KARTI İLE ÖDEME VE BİLGİ GÜVENLİĞİ
Güvenli ödeme sistemleri altyapısını kullandığımız Moka Sanal POS, Türkiye’nin en güvenli ödeme sistemi altyapısını
sunmaktadır. SSL sertifika sistemi kullandığımız web sitemizin altyapısında,
kredi kartı bilgileriniz kodlanarak gizlenmekte ve bu sayede paylaştığınız
bilgilere tarafımızca ulaşılamadığı gibi 3. kişilerle de paylaşılamamaktadır.
Not: Kredi Kartının Yetkisiz Kullanımına İlişkin; Ürün teslim
edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler
tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli
ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı'ya ödenmez ise, Alıcı,
sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak
şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.
TESLİMAT DETAYLARI
Tüm ürün teslimatlarınız Türkiye’nin her yerine ücretsiz olarak
gerçekleştirilmektedir. Siparişlerinizin durumunu web sitemiz üzerinden,
Hesabım bölümündeki ‘Siparişlerim’ sekmesinden takip edebilirsiniz.
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene
edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo
şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam
olduğu kabul edilecektir. ALICI, Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak
zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle
birlikte Fatura da iade edilmelidir. Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez
veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona
erer.
NOT; Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün
süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin
iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek
teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi
nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu
ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu
iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak
bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.
NAKLİYELİ
ÜRÜN TESLİMATI
a)
Teslimat tarihi sipariş esnasında web sitesinde SATICI tarafından belirtilen
hafta aralığıdır. Nakliye ile gönderilecek ürünler gönderime hazır olduğunda
planlanan teslimat haftasından 3 gün önce ALICI ile sms, e-posta ya da telefon
aracılığıyla irtibat sağlanıp, bilgi verilir.
b) ALICI
onayı alındıktan sonra, özel durum ve ya belirtilen adreste kimsenin
bulunmaması durumunda, ikinci sevkiyat 14 gün içerisinde düzenlenecektir. Ancak
ikinci sevkiyat organizasyonu için SATICI ekstra sevkiyat ücreti talep
edebilir.
c)
Kurulum hizmeti içeren nakliyeli teslimatlarda, kurulum sevkiyatın
gerçekleştirildiği gün yapılır. Kurulum için ayrı bir gün ayarlanamaz.
d)
Hasarlı, hatalı olarak teslim edilen ürünler ve teslimat sırasında oluşabilecek
problemler, ALICI tarafından SATICI’ya varsa teslimat bilgi formu ile; yoksa
aynı gün telefon ya da e-mail yoluyla bildirilmelidir.
e) Binada
yük asansörü olmaması ve ürünün bina içine sığmaması gibi durumlar için asansör
tutulması gerekirse sorumluluk ALICI’ya aittir.
KARGOLU ÜRÜN TESLİMATI
a)
Kargolu Ürün teslimatlarında, ürün kargoya verildiğinde ilgili kargo
şirketinden edinilecek kargo takip numarası, ALICI’ya sms ya da e-posta ile
iletilir.
b) Büyük
ve ağır parçalı ürün teslimatları, anlaşmalı kargo şirketlerince, bina kapısına
kadar yapılabilmektedir.
c) ALICI,
kargolu ürün teslimatlarında, teslim aldığı ürünün kontrolünü sağlamakla
sorumludur.. Üründe, kargo sağlayıcısı tarafından kaynaklanan bir sorun
görüldüğünde, ürünü teslim almamakla birlikte, kargo yetkilisine tutanak
tutturmakla da sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir.
d)
Kargolu Ürün teslimatlarında, ALICI’nın kargo adresinde bulunamaması sebebiyle
teslimatı gerçekleştirilemeyen ürünler, en yakın kargo şubesine geri getirilir.
e)
Kargoların teslimat yapamadıkları köy, kasaba ve ya şehir merkezine uzak
noktalarda kargonuz, en yakın merkez şubeye kadar getirilir ve ALICI’nın
buradan teslim alması için bilgilendirme yapılır. ALICI’nın belirtilen süre
içerisinde kargoyu teslim alması gerekecektir.
f) 3 iş
günü içerisinde ALICI tarafından kargo şubesinden teslim alınmayan ürünler,
SATICI’ya geri kargolanacaktır. İkinci teslimat 14 gün içerisinde
düzenlenecektir. Ancak ikinci sevkiyat organizasyonu için SATICI ekstra
sevkiyat ücreti talep edebilir.
ÖNGÖRÜLEMEYEN
SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZSE;
Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün
süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin
iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek
teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi
nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu
ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu
iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak
bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.
YURTDIŞI TESLİMAT İMKANI
Yurtdışından yapılacak sipariş işlemlerine ait teslimatlar,
seçilen ürünlerin yurtdışında teslimi istenen adrese ait gümrük ve nakliye
giderlerinin anlık olarak edinilememesi ve sipariş esnasında tüm nakliye ve
gümrük bedelleri dahil bir fiyat bildirilebilmesinin mümkün olmaması nedeniyle,
ürünün yurtiçinden yurtdışına gönderilecek olan yurtiçi son yükleme alanına
kadar ücretsiz olarak yapılabilmektedir. Bunun dışında müşterinin talebi
doğrultusunda, istenen adrese teslimi için gümrük ve nakliye giderleri alıcı
tarafından karşılanacak şekilde bir hesaplama yapılarak, sipariş sonrasında
alıcıya bildirilebilir.
KURULUM
Kurulum hizmeti, mağazalarımızın bulunduğu illerde ve yakın il ve
ilçelerde, siparişe konu olan ürüne göre bilgilendirme yapılarak
gerçekleştirilebilmektedir.
ÜRÜNLER HAKKINDA GENEL BİLGİLER
1) ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN: İhtiyaçlarınız ve talepleriniz doğrultusunda
kişiselleştirilmiş olan ve ya kurulumu gerçekleştirilmiş olan ürünler ve
değişim ya da iadesi hijyenik sebepler nedeniyle gerçekleştirilemeyecek olan
yatak, yastık, nevresim takımı, yorgan ve yapısı gereği kişiye özel üretilmiş
olan ürünler ve tüm döşemeli ürünler,
özelleştirilmiş ürünler kategorisinde yer almaktadır. Bu ürünlerle
ilgili iade ve değişim talepleri, cayma hakkı kapsamı içerisinde
değerlendirilememektedir.
2) STANDART ÜRÜN: İstekleriniz doğrultusunda
özellikleri değiştirilmemiş olan ürünlerdir.
SİPARİŞ İPTAL VE DEĞİŞİKLİĞİ HAKKINDA GENEL BİLGİLER
Siparişlerinizi, size söz verdiğimiz tarih aralığında teslim
edebilmemiz için aynı gün ya da bir sonraki gün işleme alıyoruz. Bu nedenle
siparişlerinizde yapacağınız değişikliklerle ilgili, sipariş verdiğiniz
tarihten itibaren en geç 3 gün içinde destek@classi.com.tr mail adresine ya
da mesai saatleri içerisinde 0224 738 18 18 numaralı irtibat telefonundan
ilgili birimlerle görüşerek bilgi verebilirsiniz.
Özelleştirilmiş Ürünler kategorisindeki ürünler ya da üretimine
başlanmış tüm ürünler ile ilgili değişim-iade taleplerinde, toplam tutardan %30
oranında demontaj/özelleştirme kesintisi yapılarak değişim yada iade süreci
SATICI inisiyatifi dahilinde gerçekleştirilebilir.
Standart ürünler ile ilgili iade ve değişim talepleriniz teslim
tarihinden itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkı kapsamında değerlendirilir.
Outlet ve teşhir ürünlerinde iade ve değişim yapılmaz.
CAYMA HAKKI, ÜRÜN İADESİ VE DEĞİŞİMİ
a)
STANDART ÜRÜN kapsamındaki ürünler ile ilgili iade ve değişim talepleriniz
teslim tarihinden itibaren 14 iş günü içerisinde CAYMA HAKKI, ÜRÜN İADESİ VE
DEĞİŞİMİ kapsamında değerlendirilir
b) ALICI,
STANDART ÜRÜN’lerde kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim
tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya iletişim bilgileri
üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin
ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını
kullanabilir.
c) Cayma
hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün;
mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından
belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici,
sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma
hakkını kullanabilir.
d) Cayma
hakkı süresinin belirlenmesinde;
i) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı
teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı
gün,
ii) Birden fazla parçadan oluşan
mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen
üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
iii)
Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde,
tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim
aldığı gün esas alınır.
iv) ALICI’nın cayma hakkı kullanım
süresi bittikten sonra, STANDART ÜRÜN’lerde keyfi
iade alınmamaktadır.
e) ALICI,
ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde cayma hakkı kullanamaz.
f)
ALICI’nın cayma hakkı kullanım hakkı olmayan ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde, kabul
etmek tamamıyla SATICI’nın inisiyatifinde olmak üzere ALICI’nın iade talebini
geri çevirmemek ve müşteri memnuniyeti adına ÜRÜN fiyatı üzerinden
ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde %30 kesinti ile iade alma hakkına sahiptir. Bu talep
teslim tarihinden sonraki 14 gün için geçerlidir.
g) Outlet
ve teşhir ürünlerinde iade ve değişim yapılamaz.
İADE VE DEĞİŞİM İLE İLGİLİ GENEL BİLGİLER
İade işlemlerinde, ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın
değerinde bir azalma olursa veya iade imkansızlaşırsa ALICI kusuru oranında
SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi
içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılmasına rağmen meydana gelen,
ürünün kullanımını imkansız hale getiren problemler ve bozulmalardan ALICI
sorumlu değildir.
Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen
kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında
faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
ÜCRET
İADESİ HAKKINDA GENEL BİLGİLER
Sipariş edilen ürün ile ilgili ücret iade süreci, ürünün tarafımıza
ulaşmasından itibaren 14 iş günü içerisinde
başlatılır.
Ücret iade süreci, ürün alım aşamasında tercih edilen ödeme şekli
ile gerçekleştirilir. Nakit ödemelerde ki iade süreci ise vereceğiniz
hesap/IBAN’a Havale/EFT şeklinde gerçekleşir.
Kredi kartı veya banka kartı ile yapılan taksitli ödemelerde,
anlaşmalı bankalar geri ödemeyi taksitli olarak yapmaktadır. Taksitli
satışların iade işlemlerinde, SATICI’nın ilgili bankaya ödemenin tamamını nakit
olarak yaptığı hallerde banka ALICI’ya iade ödemesini taksitli olarak
yapabilir. Bu durumun oluşturabileceği tüm olumsuzluklardan SATICI sorumlu
değildir.
1)
KREDİ KARTI İLE ÖDEME İADESİ
a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka ALICI’ya geri ödemesini
taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile
ALICI arasında olup SATICI’nın bu konuda herhangi bir sorumluluğu
bulunmamaktadır.
b) SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten
sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI’nın kredi kartına
iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep
edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka
tarafından aktarılır. ALICI’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit
tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay
karta 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri
satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri
sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
c) Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka
ile yapmış olduğu sözleşme gereği ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz. Kredi kartıyla
yapılan ödemelerin iadesi aynı kredi kartına yapılır.
d) Çoklu kredi kartı ile yapılan ödemelerde iade işlemleri, ödeme
yapılan karta yapılır.
2)
MOBİL POS KREDİ KARTI İLE ÖDEME İADE
a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka ALICI’ya geri ödemesini
taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile
ALICI arasında olup SATICI’nın bu konuda herhangi bir sorumluluğu
bulunmamaktadır.
b) SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten
sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI’nın kredi kartına
iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep
edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka
tarafından aktarılır. ALICI’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit
tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay
karta 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri
satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri
sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
c) Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka
ile yapmış olduğu sözleşme gereği ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz.
SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile
iadesini yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Banka’ya nakden veya mahsuben
ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda bahsedilen prosedür gereğince ALICI’ya
nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade, SATICI’nın Banka’ya
bedeli tek seferde ödemesinden sonra, Banka tarafından yukarıdaki prosedür
gereğince yapılacaktır.
HAVALE
/ EFT İLE ÖDEME İADE
a)
ALICI’nın ödeme yaptığı hesaba havale iadesi yapılır.
b) Hediye
çeki kullanılarak gerçekleştirilen siparişlerde nakit iadesi yapılamaz. İade
hediye çeki ile yapılır.
HEDİYE
ÇEKİ/İNDİRİM KUPONU
Hediye çeki kullanılarak gerçekleşen siparişlerde nakit iadesi
yapılamaz, iade hediye çeki ile yapılır. (Bu durum sadece kurumsal işbirlik
çeklerinde geçerlidir.)
Özelleştirilmiş ürünlerin iadesinde %30 özelleştirme / demontaj
bedeli kullanılan hediye çeki tutarından düşülerek yeni çek oluşturulur.
SATILAN ÜRÜNÜN İNDİRİME GİRMESİ DURUMU
SATICI, piyasa koşulları vb. sebeplerle, fiyatlarda anlık
değişiklikler yapabilir. SATICI, dilediği zaman ve önceden herhangi bir
bildirime gerek olmaksızın, ürün fiyatlarında değişiklik ve kampanya süresinde
değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Bu nedenle satın alınan ürünlerin fiyatlarındaki/kampanyalarındaki
değişiklikler, arada oluşabilecek ücret farkının talebini mümkün kılamaz.
GARANTİ, HASARLI, EKSİK, HATALI ÜRÜN HAKKINDA BİLGİLENDİRMELER
Ürünlerin müşteriye tam ve eksiksiz tesliminden itibaren
uygulanacak şekilde, kullanıcı hatası içermeyen tüm ürünlerde 2 yıl SATICI
tarafından garanti uygulanır.
Teslimat anındaki kusurla, teslimat anında bildirilmelidir.
Ürünlerle ilgili yaşanabilecek tüm sorunlar, bir video ya da
fotoğrafını çekilerek, kısa bir açıklayıcı yazı ile birlikte, ssh@classi.com.tr adresine e-posta olarak
iletilebileceği gibi, 0224 738 18 18 numaralı telefondan ilgili birimlerle
görüşülerek de bildirilebilir. 2 yıllık Garanti süresi içerisinde, kullanım
hatası kaynaklı durumlar haricindeki tüm problemler Garanti kapsamında
değerlendirilecektir. Servis süresi maksimum 30 gündür.
Servis hizmeti, teslimatı ‘’Nakliyeli Ürün’’ gerçekleştirilmiş
ürünlerde yaşanacak problemler, yine nakliye yolu ile; teslimatı ‘’Kargolu
Ürün’’ olarak gerçekleştirilmiş ürünlerde ise yine kargo yolu ile
sağlanacaktır. Yerinde müdahalenin yeterli olacağı problemlerde gerekli olan
parçalar ALICI’ya gönderilecektir. Yerinde müdahalenin yeterli olmayacağı
problemlerde ya ekip gönderilerek, ya da ürünün servis sağlayıcıya gönderimi
yolu ile servis hizmeti verilebilecektir.