ÖDEME VE TESLİMAT

 

ÖDEME SEÇENEKLERİ

 

Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak,

Garanti Bankası – İnegöl Şubesi

IBAN : TR96 0006 2000 4740 0006 2987 13

bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz.

 

Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkanlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.

Parçalı ödeme seçeneği ile, ödemenizin bir kısmını nakit havale+kredi kartı şeklinde yapabileceğiniz gibi, kredi kartı+kredi kartı olarak da yapabilirsiniz.

Kapıda ödeme, ödeme güvenliği nedeniyle mümkün değildir.

Hediye çeki ve indirim çekleri tek kullanımlıktır.

 

KREDİ KARTI İLE ÖDEME VE BİLGİ GÜVENLİĞİ

 

Güvenli ödeme sistemleri altyapısını kullandığımız Moka Sanal POS, Türkiye’nin en güvenli ödeme sistemi altyapısını sunmaktadır. SSL sertifika sistemi kullandığımız web sitemizin altyapısında, kredi kartı bilgileriniz kodlanarak gizlenmekte ve bu sayede paylaştığınız bilgilere tarafımızca ulaşılamadığı gibi 3. kişilerle de paylaşılamamaktadır.

Not: Kredi Kartının Yetkisiz Kullanımına İlişkin; Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı'ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.

 

TESLİMAT DETAYLARI

 

Tüm ürün teslimatlarınız Türkiye’nin her yerine ücretsiz olarak gerçekleştirilmektedir. Siparişlerinizin durumunu web sitemiz üzerinden, Hesabım bölümündeki ‘Siparişlerim’ sekmesinden takip edebilirsiniz.

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI, Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir. Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

NOT; Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.

 

NAKLİYELİ ÜRÜN TESLİMATI

 

a) Teslimat tarihi sipariş esnasında web sitesinde SATICI tarafından belirtilen hafta aralığıdır. Nakliye ile gönderilecek ürünler gönderime hazır olduğunda planlanan teslimat haftasından 3 gün önce ALICI ile sms, e-posta ya da telefon aracılığıyla irtibat sağlanıp, bilgi verilir.

b) ALICI onayı alındıktan sonra, özel durum ve ya belirtilen adreste kimsenin bulunmaması durumunda, ikinci sevkiyat 14 gün içerisinde düzenlenecektir. Ancak ikinci sevkiyat organizasyonu için SATICI ekstra sevkiyat ücreti talep edebilir.

c) Kurulum hizmeti içeren nakliyeli teslimatlarda, kurulum sevkiyatın gerçekleştirildiği gün yapılır. Kurulum için ayrı bir gün ayarlanamaz.

d) Hasarlı, hatalı olarak teslim edilen ürünler ve teslimat sırasında oluşabilecek problemler, ALICI tarafından SATICI’ya varsa teslimat bilgi formu ile; yoksa aynı gün telefon ya da e-mail yoluyla bildirilmelidir.

e) Binada yük asansörü olmaması ve ürünün bina içine sığmaması gibi durumlar için asansör tutulması gerekirse sorumluluk ALICI’ya aittir.

 

KARGOLU ÜRÜN TESLİMATI

 

a) Kargolu Ürün teslimatlarında, ürün kargoya verildiğinde ilgili kargo şirketinden edinilecek kargo takip numarası, ALICI’ya sms ya da e-posta ile iletilir.

b) Büyük ve ağır parçalı ürün teslimatları, anlaşmalı kargo şirketlerince, bina kapısına kadar yapılabilmektedir.

c) ALICI, kargolu ürün teslimatlarında, teslim aldığı ürünün kontrolünü sağlamakla sorumludur.. Üründe, kargo sağlayıcısı tarafından kaynaklanan bir sorun görüldüğünde, ürünü teslim almamakla birlikte, kargo yetkilisine tutanak tutturmakla da sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir.

d) Kargolu Ürün teslimatlarında, ALICI’nın kargo adresinde bulunamaması sebebiyle teslimatı gerçekleştirilemeyen ürünler, en yakın kargo şubesine geri getirilir.

e) Kargoların teslimat yapamadıkları köy, kasaba ve ya şehir merkezine uzak noktalarda kargonuz, en yakın merkez şubeye kadar getirilir ve ALICI’nın buradan teslim alması için bilgilendirme yapılır. ALICI’nın belirtilen süre içerisinde kargoyu teslim alması gerekecektir.

f) 3 iş günü içerisinde ALICI tarafından kargo şubesinden teslim alınmayan ürünler, SATICI’ya geri kargolanacaktır. İkinci teslimat 14 gün içerisinde düzenlenecektir. Ancak ikinci sevkiyat organizasyonu için SATICI ekstra sevkiyat ücreti talep edebilir.

 

ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZSE;

 

Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.

 

YURTDIŞI TESLİMAT İMKANI

 

Yurtdışından yapılacak sipariş işlemlerine ait teslimatlar, seçilen ürünlerin yurtdışında teslimi istenen adrese ait gümrük ve nakliye giderlerinin anlık olarak edinilememesi ve sipariş esnasında tüm nakliye ve gümrük bedelleri dahil bir fiyat bildirilebilmesinin mümkün olmaması nedeniyle, ürünün yurtiçinden yurtdışına gönderilecek olan yurtiçi son yükleme alanına kadar ücretsiz olarak yapılabilmektedir. Bunun dışında müşterinin talebi doğrultusunda, istenen adrese teslimi için gümrük ve nakliye giderleri alıcı tarafından karşılanacak şekilde bir hesaplama yapılarak, sipariş sonrasında alıcıya bildirilebilir.

 

KURULUM

 

Kurulum hizmeti, mağazalarımızın bulunduğu illerde ve yakın il ve ilçelerde, siparişe konu olan ürüne göre bilgilendirme yapılarak gerçekleştirilebilmektedir.

 

ÜRÜNLER HAKKINDA GENEL BİLGİLER

 

1) ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN:  İhtiyaçlarınız ve talepleriniz doğrultusunda kişiselleştirilmiş olan ve ya kurulumu gerçekleştirilmiş olan ürünler ve değişim ya da iadesi hijyenik sebepler nedeniyle gerçekleştirilemeyecek olan yatak, yastık, nevresim takımı, yorgan ve yapısı gereği kişiye özel üretilmiş olan ürünler ve tüm döşemeli ürünler,  özelleştirilmiş ürünler kategorisinde yer almaktadır. Bu ürünlerle ilgili iade ve değişim talepleri, cayma hakkı kapsamı içerisinde değerlendirilememektedir.

 

2) STANDART ÜRÜN: İstekleriniz doğrultusunda özellikleri değiştirilmemiş olan ürünlerdir.

 

SİPARİŞ İPTAL VE DEĞİŞİKLİĞİ HAKKINDA GENEL BİLGİLER

 

Siparişlerinizi, size söz verdiğimiz tarih aralığında teslim edebilmemiz için aynı gün ya da bir sonraki gün işleme alıyoruz. Bu nedenle siparişlerinizde yapacağınız değişikliklerle ilgili, sipariş verdiğiniz tarihten itibaren en geç 3 gün içinde destek@classi.com.tr mail adresine ya da mesai saatleri içerisinde 0224 738 18 18 numaralı irtibat telefonundan ilgili birimlerle görüşerek bilgi verebilirsiniz.

Özelleştirilmiş Ürünler kategorisindeki ürünler ya da üretimine başlanmış tüm ürünler ile ilgili değişim-iade taleplerinde, toplam tutardan %30 oranında demontaj/özelleştirme kesintisi yapılarak değişim yada iade süreci SATICI inisiyatifi dahilinde gerçekleştirilebilir.

Standart ürünler ile ilgili iade ve değişim talepleriniz teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkı kapsamında değerlendirilir.

Outlet ve teşhir ürünlerinde iade ve değişim yapılmaz.

 

CAYMA HAKKI, ÜRÜN İADESİ VE DEĞİŞİMİ

 

a) STANDART ÜRÜN kapsamındaki ürünler ile ilgili iade ve değişim talepleriniz teslim tarihinden itibaren 14 iş günü içerisinde CAYMA HAKKI, ÜRÜN İADESİ VE DEĞİŞİMİ kapsamında değerlendirilir

b) ALICI, STANDART ÜRÜN’lerde kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.

c) Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

d) Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;

            i) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici         tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

            ii) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından                  belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

iii) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.

            iv) ALICI’nın cayma hakkı kullanım süresi bittikten sonra, STANDART ÜRÜN’lerde       keyfi iade alınmamaktadır.

 

e) ALICI, ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde cayma hakkı kullanamaz.

f) ALICI’nın cayma hakkı kullanım hakkı olmayan ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde, kabul etmek tamamıyla SATICI’nın inisiyatifinde olmak üzere ALICI’nın iade talebini geri çevirmemek ve müşteri memnuniyeti adına ÜRÜN fiyatı üzerinden ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde %30 kesinti ile iade alma hakkına sahiptir. Bu talep teslim tarihinden sonraki 14 gün için geçerlidir.

g) Outlet ve teşhir ürünlerinde iade ve değişim yapılamaz.

 

İADE VE DEĞİŞİM İLE İLGİLİ GENEL BİLGİLER

 

İade işlemlerinde, ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkansızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılmasına rağmen meydana gelen, ürünün kullanımını imkansız hale getiren problemler ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir. 

Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

 

ÜCRET İADESİ HAKKINDA GENEL BİLGİLER

 

Sipariş edilen ürün ile ilgili ücret iade süreci, ürünün tarafımıza ulaşmasından itibaren 14 iş günü içerisinde  başlatılır.

Ücret iade süreci, ürün alım aşamasında tercih edilen ödeme şekli ile gerçekleştirilir. Nakit ödemelerde ki iade süreci ise vereceğiniz hesap/IBAN’a Havale/EFT şeklinde gerçekleşir.

Kredi kartı veya banka kartı ile yapılan taksitli ödemelerde, anlaşmalı bankalar geri ödemeyi taksitli olarak yapmaktadır. Taksitli satışların iade işlemlerinde, SATICI’nın ilgili bankaya ödemenin tamamını nakit olarak yaptığı hallerde banka ALICI’ya iade ödemesini taksitli olarak yapabilir. Bu durumun oluşturabileceği tüm olumsuzluklardan SATICI sorumlu değildir.

 

1)    KREDİ KARTI İLE ÖDEME İADESİ

 

a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI’nın bu konuda herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

b) SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI’nın kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. ALICI’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.

c) Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz. Kredi kartıyla yapılan ödemelerin iadesi aynı kredi kartına yapılır.

d) Çoklu kredi kartı ile yapılan ödemelerde iade işlemleri, ödeme yapılan karta yapılır.

 

2) MOBİL POS KREDİ KARTI İLE ÖDEME İADE

 

a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI’nın bu konuda herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

b) SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI’nın kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. ALICI’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.

c) Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Banka’ya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda bahsedilen prosedür gereğince ALICI’ya nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade, SATICI’nın Banka’ya bedeli tek seferde ödemesinden sonra, Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.

 

HAVALE / EFT İLE ÖDEME İADE         

 

a) ALICI’nın ödeme yaptığı hesaba havale iadesi yapılır.

b) Hediye çeki kullanılarak gerçekleştirilen siparişlerde nakit iadesi yapılamaz. İade hediye çeki ile yapılır.

 

HEDİYE ÇEKİ/İNDİRİM KUPONU

 

Hediye çeki kullanılarak gerçekleşen siparişlerde nakit iadesi yapılamaz, iade hediye çeki ile yapılır. (Bu durum sadece kurumsal işbirlik çeklerinde geçerlidir.)

Özelleştirilmiş ürünlerin iadesinde %30 özelleştirme / demontaj bedeli kullanılan hediye çeki tutarından düşülerek yeni çek oluşturulur.

 

SATILAN ÜRÜNÜN İNDİRİME GİRMESİ DURUMU

 

SATICI, piyasa koşulları vb. sebeplerle, fiyatlarda anlık değişiklikler yapabilir. SATICI, dilediği zaman ve önceden herhangi bir bildirime gerek olmaksızın, ürün fiyatlarında değişiklik ve kampanya süresinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Bu nedenle satın alınan ürünlerin fiyatlarındaki/kampanyalarındaki değişiklikler, arada oluşabilecek ücret farkının talebini mümkün kılamaz.

 

GARANTİ, HASARLI, EKSİK, HATALI ÜRÜN HAKKINDA BİLGİLENDİRMELER

 

Ürünlerin müşteriye tam ve eksiksiz tesliminden itibaren uygulanacak şekilde, kullanıcı hatası içermeyen tüm ürünlerde 2 yıl SATICI tarafından garanti uygulanır.

Teslimat anındaki kusurla, teslimat anında bildirilmelidir.

Ürünlerle ilgili yaşanabilecek tüm sorunlar, bir video ya da fotoğrafını çekilerek, kısa bir açıklayıcı yazı ile birlikte, ssh@classi.com.tr adresine e-posta olarak iletilebileceği gibi, 0224 738 18 18 numaralı telefondan ilgili birimlerle görüşülerek de bildirilebilir. 2 yıllık Garanti süresi içerisinde, kullanım hatası kaynaklı durumlar haricindeki tüm problemler Garanti kapsamında değerlendirilecektir. Servis süresi maksimum 30 gündür.

Servis hizmeti, teslimatı ‘’Nakliyeli Ürün’’ gerçekleştirilmiş ürünlerde yaşanacak problemler, yine nakliye yolu ile; teslimatı ‘’Kargolu Ürün’’ olarak gerçekleştirilmiş ürünlerde ise yine kargo yolu ile sağlanacaktır. Yerinde müdahalenin yeterli olacağı problemlerde gerekli olan parçalar ALICI’ya gönderilecektir. Yerinde müdahalenin yeterli olmayacağı problemlerde ya ekip gönderilerek, ya da ürünün servis sağlayıcıya gönderimi yolu ile servis hizmeti verilebilecektir.