MESAFELİ
SATIŞ SÖZLEŞMESİ
1.TARAFLAR
İşbu Sözleşme aşağıdaki taraflar arasında
aşağıda belirtilen hüküm ve şartlar çerçevesinde imzalanmıştır.
A.‘ALICI’
; (sözleşmede bundan sonra "ALICI"
olarak anılacaktır)
ALICI, işbu sözleşmenin akdi için SATICI ile
paylaştığı tüm kişisel verilerini ve özel nitelikli kişisel verilerini rızaen
paylaştığını, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca bu
bilgilerinin işlem güvenliği için on yıl süre ile muhafaza edileceği, gerekli
hallerde kullanılacağı hakkında aydınlatıldığını ve bu hususlara muvafakat
ettiğini, kişisel verilerinin ve özel nitelikli kişisel verilerinin imhasını
talep etmesi halinde, bu hususu SATICI’ya yazılı olarak bildirmekle yükümlü
olduğunu, SATICI’nın ALICI ile akdedilen sözleşmelerden dolayı herhangi bir
alacağının ve riskinin kalmadığını tespit etmesi halinde bu bilgileri ALICI’nın
yazılı talebi üzerine imha edeceğini bildiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
B.‘SATICI’
; (sözleşmede bundan sonra "SATICI"
olarak anılacaktır)
Adı/Ünvanı: Sedir Mobilya Ve Orman Ürünleri
San. Ve Tic. Ltd. Şti
Adres:Yenice FSM Bulvarı No:34 İNEGÖL/BURSA
Mersis No: 0758004669400010
E-posta: info@classi.com.tr
Tel: 0224 738 18 18
Faks:0 224 738 12 00
İşbu sözleşmeyi kabul etmekle ALICI, sözleşme
konusu siparişi onayladığı takdirde sipariş konusu bedeli ve varsa kargo
ücreti, vergi gibi belirtilen ek ücretleri ödeme yükümlülüğü altına gireceğini
ve bu konuda bilgilendirildiğini peşinen kabul eder.
2.TANIMLAR
İşbu sözleşmenin uygulanmasında ve
yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler karşılarındaki yazılı açıklamaları
ifade edeceklerdir.
BAKAN:
Gümrük ve Ticaret Bakanı’nı,
BAKANLIK:
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nı,
KANUN:
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’u,
YÖNETMELİK:
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ni (RG:27.11.2014/29188)
TARAFLAR:
SATICI ve ALICI’yı,
SÖZLEŞME:
SATICI ve ALICI arasında akdedilen işbu sözleşmeyi,
MAL:
Alışverişe konu olan taşınır eşyayı ve elektronik ortamda kullanılmak üzere
hazırlanan yazılım, ses, görüntü ve benzeri gayri maddi malları ifade eder.
ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN: İhtiyaçlarınız ve talepleriniz doğrultusunda
kişiselleştirilmiş olan ve ya kurulumu gerçekleştirilmiş olan ürünler ve
değişim ya da iadesi hijyenik sebepler nedeniyle gerçekleştirilemeyecek olan
yatak, yastık, nevresim takımı, yorgan ve yapısı gereği kişiye özel üretilmiş
olan ürünler ve tüm döşemeli ürünler,
özelleştirilmiş ürünler kategorisinde yer almaktadır. Bu ürünlerle
ilgili iade ve değişim talepleri, cayma hakkı kapsamı içerisinde
değerlendirilememektedir.
STANDART ÜRÜN: İstekleriniz doğrultusunda özellikleri
değiştirilmemiş olan ürünlerdir.
NAKLİYELİ
ÜRÜN: Ürün teslimatının, SATICI’nın nakliye
ekiplerince, ya da anlaşmalı nakliye firmalarınca gerçekleştirildiği ürünleri
ifade eder.
KARGOLU ÜRÜN: Ürün teslimatının, anlaşmalı kargo firmaları ile gerçekleştirildiği
ürünlerdir.
TEŞHİR ÜRÜNÜ: SATICI’nın “Classi” Mağazalarında sunulan ürünlerdir.
SANAL POS: SATICI’nın “Classi” Mağazalarında bilgisayar ortamında yapılan kredi
kartı ödeme metodunu ifade eder.
MOBİL POS: SATICI’nın “Classi” Mağazalarında bulunan kredi kartı ödeme terminallerini
ifade eder.
INTERNET SİTESİ: www.classi.com.tr internet sitesini ifade eder.
MAĞAZA: Satışın yapıldığı SATICI’ya ait “Classi” mağazasını ifade eder.
3.KONU
İşbu aözleşme, ALICI’nın, SATICI’ya ait
internet sitesi üzerinden elektronik ortamda siparişini verdiği aşağıda
nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili
olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli
Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve
yükümlülüklerini düzenler.
Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar
satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve
değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise
belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
4.SÖZLEŞME
KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLER BİLGİLERİ
a)
Malın /Ürün/Ürünlerin/ Hizmetin temel özelliklerini (türü, miktarı,
marka/modeli, rengi, adedi) SATICI’ya ait internet sitesinde yayınlanmaktadır.
Satıcı tarafından kampanya düzenlenmiş ise ilgili ürünün temel özelliklerini
kampanya süresince inceleyebilirsiniz. Kampanya tarihine kadar geçerlidir.
b)
Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar
ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak
ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
c)
Sözleşme konusu mal ya da hizmetin tüm vergiler dâhil satış fiyatı aşağıda
gösterilmiştir.
5.ÖDEME ŞEKLİ
5.1. KREDİ KARTI İLE ÖDEME
a) ALICI, kredi kartı ile
ödeme yöntemini tercih ettiğinde İNTERNET SİTESİ’nde alışverişini tamamlamadan
önce ilgili sayfada kredi kartı bilgilerini girecektir.
b) ALICI, uygun olduğu ölçüde
yer alan taksit seçeneklerinden dilediğini tercih edebilir veya tek çekim
seçeneği ile ödemeyi gerçekleştirebilir.
c) ALICI’nın bankası
kampanyalar düzenleyerek seçilen taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi
uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunabilir. Bu tür kampanyalar
ALICI bankasının inisiyatifindedir ve SATICI’nın bilgisi dâhilinde olması
durumunda İNTERNET SİTESİ’nde kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir.
ç) ALICI’nın taksit
seçeneklerinden birisini tercih etmesi durumunda kredi kartının hesap kesim
tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı
özetine ALICI bankası tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını
küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı
ödeme planının oluşturulması ALICI bankasının inisiyatifindedir.
d) Diğer yandan vadeli
satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, ALICI,
ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından
ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve
temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve ALICI arasındaki kredi kartı
sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
e) ALICI'nın kredi kartı ile
yapmış olduğu işlemlerde temerrüde düşmesi halinde ALICI bankanın kendisi ile
yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya
karşı sorumlu olacaktır. ALICI'nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde
ALICI borcun gecikmeli ifasından dolayı oluşan SATICI'nın zarar ve ziyanını ödemeyi kabul ve taahhüt
eder.
f) ALICI, kredi kartı ile
ödeme yöntemi sırasında verilecek kart bilgilerinin doğruluğundan ve
güvenliğinden sorumlu olacaktır. Kredi kartı bilgilerinin üçüncü kişilerle
paylaşılmaması ve üçüncü kişilerin erişimine karşı muhafaza edilmesi münhasıran
ALICI’nın yükümlülüğünde olup, kredi kartı bilgileri SATICI tarafından işlemin
tamamlanmasının ardından saklanmadığından SATICI’nın bu hususta hiçbir
sorumluluk ve taahhüdü bulunmamaktadır.
g) Kredi kartı ile ödeme
yöntemi seçeneği kullanılarak yapılan ödemelerde, kartın hamili haricinde bir
başkası tarafından hukuka aykırı şekilde kullanılması halinde Banka Kartları ve
Kredi Kartları Kanunu ve Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik
hükümlerine göre işlem yapılır.
5.2.HAVALE/EFT İLE ÖDEME
a) ALICI, havale/EFT ile ödeme yapmayı tercih ettiğinde
SATICI’nın banka IBAN bilgileri ALICI ile İnternet Sitesi üzerinden
paylaşılacaktır.
b) ALICI, havale/EFT ile ödemeyi gerçekleştirdikten sonra
ödemenin SATICI banka hesabına ulaşmasından sonra siparişi onaylanacaktır.
ALICI transfer işleminin açıklama kısmına sipariş numarasını yazmalıdır.
6.TESLİMAT
a) Ürün, alıcıya belirtilen süre içerisinde, alıcının belirttiği teslimat
adresine veya belirttiği adresteki kişi/kuruluşa özenli bir biçimde ambalajlanmış
ve sağlam olarak teslim edilir.
b) Satıcının öngöremeyeceği mücbir sebeplerden(doğal afet, savaş, grev, lokavt,sel,yangın,deprem)
dolayı teslimat süresi uzayabilir. Satıcı bu hususlarda kusurlu bulunamaz.
c) Ürün teslimi gerçekleştirilirken ALICI’nın belirtilen adreste bulunmadığı
durumda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul
edilecektir. Bu nedenle ALICI’nın ürünü teslim alamaması veya geç teslim
almasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden SATICI sorumlu değildir.
d)
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik,
kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden
teslim almayacaktır. ALICI, Teslimden
sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa
mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.
e) Sözleşme konusu ürün ALICI’dan başka bir kişi veya kuruluşa teslim
edilecek ise, teslim edilecek kişi ve ya kuruluşun ürünün teslimatını kabul
etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
6.1. NAKLİYELİ
ÜRÜNLER TESLİMAT
a) Teslimat tarihi sipariş
esnasında web sitesinde SATICI tarafından belirtilen hafta aralığıdır. Nakliye
ile gönderilecek ürünler gönderime hazır olduğunda planlanan teslimat
haftasından 3 gün önce ALICI ile sms, e-posta ya da telefon aracılığıyla
irtibat sağlanıp, bilgi verilir.
b) ALICI onayı alındıktan
sonra, özel durum ve ya belirtilen adreste kimsenin bulunmaması durumunda,
ikinci sevkiyat 14 gün içerisinde düzenlenecektir. Ancak ikinci sevkiyat
organizasyonu için SATICI ekstra sevkiyat ücreti talep edebilir.
c) Kurulum hizmeti içeren
nakliyeli teslimatlarda, kurulum sevkiyatın gerçekleştirildiği gün yapılır.
Kurulum için ayrı bir gün ayarlanamaz.
d) Hasarlı, hatalı olarak teslim
edilen ürünler ve teslimat sırasında oluşabilecek problemler, ALICI tarafından
SATICI’ya varsa teslimat bilgi formu ile; yoksa aynı gün telefon ya da e-mail
yoluyla bildirilmelidir.
e) Binada yük asansörü
olmaması ve ürünün bina içine sığmaması gibi durumlar için asansör tutulması
gerekirse sorumluluk ALICI’ya aittir.
6.2. KARGOLU
ÜRÜNLER TESLİMATI
a) Kargolu Ürün teslimatlarında,
ürün kargoya verildiğinde ilgili kargo şirketinden edinilecek kargo takip
numarası, ALICI’ya sms ya da e-posta ile iletilir.
b) Büyük ve ağır parçalı ürün
teslimatları, anlaşmalı kargo şirketlerince, bina kapısına kadar
yapılabilmektedir.
c) ALICI, kargolu ürün
teslimatlarında, teslim aldığı ürünün kontrolünü sağlamakla sorumludur..
Üründe, kargo sağlayıcısı tarafından kaynaklanan bir sorun görüldüğünde, ürünü
teslim almamakla birlikte, kargo yetkilisine tutanak tutturmakla da sorumludur.
Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir.
d) Kargolu Ürün
teslimatlarında, ALICI’nın kargo adresinde bulunamaması sebebiyle teslimatı gerçekleştirilemeyen
ürünler, en yakın kargo şubesine geri getirilir.
e) Kargoların teslimat
yapamadıkları köy, kasaba ve ya şehir merkezine uzak noktalarda kargonuz, en
yakın merkez şubeye kadar getirilir ve ALICI’nın buradan teslim alması için
bilgilendirme yapılır. ALICI’nın belirtilen süre içerisinde kargoyu teslim
alması gerekecektir.
f) 3 iş günü içerisinde ALICI
tarafından kargo şubesinden teslim alınmayan ürünler, SATICI’ya geri
kargolanacaktır. İkinci teslimat 14 gün içerisinde düzenlenecektir. Ancak
ikinci sevkiyat organizasyonu için SATICI ekstra sevkiyat ücreti talep
edebilir.
7.SİPARİŞ
İPTALİ
Ödemesi gerçekleştirilmiş kesinleşmiş
siparişlerin belirtilen teslimat tarihine kadar üretilebilmesi için siparişler
aynı gün ya da bir sonraki gün üretim işlemine alınmaktadır. Bu nedenle ALICI,
siparişinde yapacağı değişiklik ya da iptal işlemleri için sipariş tarihinden
itibaren en geç 3 gün içerisinde SATICI’ya destek@classi.com.tr adresinden ya da 0224 738 18 18
numaralı irtibat telefondan
ilgili birimlerle görüşülerek bilgi verilmelidir. Bu talepler için aşağıda
yazılı olan CAYMA HAKKI, ÜRÜN İADESİ VE DEĞİŞİMİ şartları geçerlidir.
İADE KOŞULLARI:
ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle
malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru
oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı
süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana
gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir.
Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI
tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde
kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
8.CAYMA HAKKI,
ÜRÜN İADESİ VE DEĞİŞİMİ
a) STANDART
ÜRÜN kapsamındaki ürünler ile ilgili iade ve değişim talepleriniz teslim
tarihinden itibaren 14 iş günü içerisinde CAYMA HAKKI, ÜRÜN İADESİ VE DEĞİŞİMİ
kapsamında değerlendirilir.
b) ALICI; STANDART ÜRÜN’lerde kendisine veya
gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün
içerisinde, SATICI’ya iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir
hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı
reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.
c) Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin
sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde
ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim
aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine
kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
d) Cayma
hakkı süresinin belirlenmesinde;
i) Tek sipariş konusu olup
ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından
belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
ii) Birden fazla parçadan
oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin
son parçayı teslim aldığı gün,
iii) Belirli bir süre boyunca
malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici
tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.
iv)ALICI’nın cayma hakkı
kullanım süresi bittikten sonra, STANDART ÜRÜN’lerde keyfi iade alınmamaktadır.
e) ALICI, ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde cayma hakkı kullanamaz.
f) ALICI’nın cayma hakkı kullanım hakkı olmayan ÖZELLEŞTİRİLMİŞ
ÜRÜN’lerde, kabul etmek tamamıyla SATICI’nın inisiyatifinde olmak üzere
ALICI’nın iade talebini geri çevirmemek ve müşteri memnuniyeti adına ÜRÜN
fiyatı üzerinden ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN’lerde %30 kesinti ile iade alma hakkına
sahiptir. Bu talep teslim tarihinden sonraki 14 gün için geçerlidir.
g) Outlet ve teşhir ürünlerinde iade ve değişim yapılamaz.
9. GARANTİ
KAPSAMI VE SATIŞ SONRASI HİZMETLER
a) Satılan ÜRÜN, SATICI tarafından 2 sene boyunca garanti kapsamındadır.
b) ALICI, ÜRÜN’de bir problem
olduğunu fark ettiğinde , SATICI tarafından varolan problemin 30 iş günü
içerisinde giderileceği taahhüt edilir. ÜRÜN teslimatı sırasında fark edilen
kusurlar SATICI’ya bildirilmelidir.
c) ALICI’nın kullanım
hatasından kaynaklı durumlar Garanti Kapsamında değildir.
d) Garanti kapsamı ile ilgili bilgilendirmeler, ürünün
sevkiyat ile birlikte gönderilecek garanti belgesinde belirtilmiştir.
10.ÖDEME İADESİ PROSEDÜRÜ
a) Sipariş iptal edildikten sonraki ücret
iade süreci, iptal talebinizin tarafımıza bildirilmesinden itibaren 7 iş günü içerisinde işleme alınır.
b) Sipariş edilen ürün iadesi ile ilgili
ücret iade süreci, ürünün tarafımıza ulaşmasından itibaren 7 iş
günü içerisinde başlatılır.
10.1.KREDİ KARTI İLE ÖDEME İADESİ
a) ALICI ürünü kaç taksit ile
aldıysa Banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından
ALICI’ya yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI’nın bu
konuda herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
b) SATICI bankaya ürün
bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan
taksitli harcamaların ALICI’nın kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil
tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine
taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. ALICI’nın
satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile
kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve
ALICI iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten
sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve
mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
c) Kart ile alınmış mal ve
hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği
ALICI’ya nakit para ile ödeme yapamaz. Kredi kartıyla yapılan ödemelerin iadesi
aynı kredi kartına yapılır.
d) Çoklu kredi kartı ile yapılan
ödemelerde iade işlemleri, ödeme yapılan karta yapılır.
10.2. MOBİL POS KREDİ KARTI İLE ÖDEME İADE
a) ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa
Banka ALICI’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Banka tarafından ALICI’ya
yapılacak iade şekli BANKA ile ALICI arasında olup SATICI’nın bu konuda
herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
b) SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde
ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI’nın
kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma
düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf
hesaplarına Banka tarafından aktarılır. ALICI’nın satış iptaline kadar ödemiş
olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri
çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve ALICI iade öncesinde ödemiş
olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu
taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
c) Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda
SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği ALICI’ya nakit para ile ödeme
yapamaz. SATICI, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı
ile iadesini yapacak olup, SATICI ilgili tutarı Banka’ya nakden veya mahsuben
ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda bahsedilen prosedür gereğince ALICI’ya
nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade, SATICI’nın Banka’ya
bedeli tek seferde ödemesinden sonra, Banka tarafından yukarıdaki prosedür
gereğince yapılacaktır.
10.3.HAVALE / EFT İLE ÖDEME İADE
a) ALICI’nın ödeme yaptığı hesaba havale iadesi yapılır.
b) Hediye çeki kullanılarak
gerçekleştirilen siparişlerde nakit iadesi yapılamaz. İade hediye çeki ile
yapılır.
11.GENEL HÜKÜMLER
ALICI, www.classi.com.tr sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş
verdiği takdirde, tarafına sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış
sözleşmesini sipariş işlemini tamamlamadan önce açılan linkten okuduktan sonra
“Onaylıyorum.” Kutucuğunu işaretlemekle kabul etmiş sayılır. SATICI, dilediği zaman ve önceden herhangi bir
bildirime gerek olmaksızın, ürün fiyatlarını değiştirme ve/veya kampanya
koşullarını ve bitiş tarihini haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar.
Alıcılar, satın
aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin
Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği
(RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal
süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa
teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona
erdirebilir.
Satın alınan ürün,
eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgesi,
kullanım klavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.
Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya
banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer. ALICI, siparişin işleme alınma zamanının, siparişin
verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilâtın yapıldığı veya
ödemeyi yaptığı an olduğunu, bu tahsilatın yapılamaması durumunda SATICI'nın
herhangi bir ürün sunmakla yükümlüğü olmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
Ürün
teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler
tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli
ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı'ya ödenmez ise, Alıcı,
sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak
şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.
Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan
ürünlerin ayıplı (arızalı, bozuk vb.) halinde veya garanti kapsamında ve
şartları dahilinde arızalanması veya bozulması halinde gerekli onarımın yetkili
servise yaptırılması için söz konusu ürünler SATICI'ya gönderilebilir, bu
takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır. Garanti kapsamı
dışındaki ürünlerin gerekli onarım işlemleri
SATICI, İnternet Sitesi’nde oluşabilecek dizgi ve sistem
hatalarından kaynaklanan fiyat ve içerik hatalarından sorumlu değildir.
12.YETKİLİ
MAHKEME
İşbu sözleşmeden doğan uyuşmazlıklarda Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen parasal sınırlar dâhilinde doğrudan
yerleşim yerinizin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici
Sorunları Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi yetkilidir. (Gümrük ve Ticaret
Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar
dâhilinde 2019 yılı için Tüketici Hakem Heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla
görevli ve yetkili olmalarına ilişkin parasal sınırlar; ilçe tüketici hakem
heyetleri için üst parasal sınır, 5.650 Türk Lirası, Büyükşehir statüsünde olan
illerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sınır 5.650 Türk Lirası ile
8.480 Türk Lirası arası, Büyükşehir statüsünde olmayan illerin merkezlerindeki
il tüketici hakem heyetleri için üst parasal sınır 8.480 Türk Lirası,
Büyükşehir statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerdeki il tüketici hakem
heyetleri için parasal sınır 5.650 Türk Lirası ile 8.480 Türk Lirası arası
olarak tespit edilmiştir.)
13.DELİL
ANLAŞMASI
Bu Sözleşme'den ve/veya
uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde SATICI kayıtları
(bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) kesin delil
oluşturur.
14.YÜRÜRLÜK
İşbu Sözleşme’nin kabul
edilerek onaylanması ve İnternet Sitesi üzerinden verilen siparişe ait ödemenin
gerçekleşmesi ile birlikte ALICI, işbu Sözleşme’nin tüm koşullarını kabul etmiş
sayılacak ve işbu Sözleşme yürürlüğe girecektir.
ALICI, SATICI’nın isim, unvan, açık adres,
telefon ve diğer erişim bilgileri Sözleşme konusu hizmetin temel nitelikleri,
vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, satışa konu hizmet ile
ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl
kullanılacağı, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar ve
sözleşmenin getirdiği tüm hak ve yükümlülükler konusunda anlaşılır, internet
ortamına ve 6502 Sayılı Kanun’a uygun şekilde SATICI tarafından bilgilendirildiğini
bu hususlarda doğru ve eksiksiz olarak bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri
elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında sipariş verdiğini, Sözleşme
şartlarını kabul ederek taraf olduğunu ve herhangi bir itirazı olmadığını
kabul, beyan ve taahhüt eder.
İnternet Sitesinde yer alan Ön Bilgilendirme
Formu ve ALICI tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen fatura işbu
Sözleşme’nin ayrılmaz parçalarıdır.